Grattis mamma

Min mamma ringde i går och sa att hon är bostadslös. Kan ju låta hemskt för vissa men mamma var så glad för hon har sålt sitt hus. Eller inget är hudra procent förse papprena är på skriva i morgon kl 14. Jag är så lycklig hade inte kunnat få en bättre besked innan jul. Mamma har haft det väldigt tufft och nerförsbackar och tuffa uppförsackar, så en riktig raksträcka satt bra u:) Hon har kanske til och med hittat ett hus att hyra i Aneby:)
Om man lever och är e od människa så får man tillbaka det på något sätt.

Det roligaste i dag är att jag får ett sms av att någon tror att min mammas goda nyhet är att jag är gravid:)
Skulle inte tro detta:) Det dröjer nog min 4 år till bara så ni vet.

Nu ska jag jobba mitt sista pass med den bästa A

God Jul
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!