Cambridge igen

I går började jag med Cambridge igen. Kände att det var dags att köra ett race igen.
två dagar har gått väldigt bra så nu är det bara 12 dagar kvar med ren kur.
skolan går jätte bra och klarart mina tentor perfekt och jag är helt förvånad över mig själv:)
Om en vecka har vi tenta igen i mikrobiologi sen ska jag hem till min familj. Åhh det är så kul att åka hem:)
Längtar så att få träffa mina syskonbarn för det händer så mycket:) Sen efter helgen så har vi en tenta i sjukdomslära så måste tyvärr plugga inför den när jag är hemma. Pust det är så mycket att läsa hela tiden men det är roligt när det går bra. Jul firadet är i planeringsfas och i år blir det julklapp för 50 kr och så ska alla laga lite mat var så det blir en knytis. När man blir vuxen blir det väl så? Men det känns roligt för jag ska göra köttbullar och min goda cheescake:) Mamma får göra det hon är bäst på sin gröt, inlagda sill och risalamalta och massa massa mer saker! Mammor är bäst:) Åhh vill ha lite lekar också:)

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!