Söndag

Vaknade av att Leja skrek vid 7 tiden och det var dags att gå upp. Henke tod med henne och hundarna till Carlfors som ligger där henriks pappa bor. Lina och jag somnade om. Vid 11 så såg vi att solen sken och vi åkte hem till mamma och köpte med oss pizza. Sen sov vi igen ovh solade lite till. Pappa kom och hämtade mig och vi åkte till farmor och grillade. Min farmor och farfar är nog dem finaste som finns. Dem är helt undebara. Jag hade en super trevlig kväll.
Farfar har en stor fabrik som han har massa möbler i och vi fick gå upp och titta om vi hittade något och jag hittade en jätte fin stor tv bänk och ett soffbord som jag ska göra iordning och ha hemma. Jätte fina saker.
Sen fick jag köra ladugårds bilen hem för pappa och maria hade druckit och det är världens fulaste bil, men vi skrattade åt miun körning som inte var den bästa. Nu är jag hemma helt ensam på landet. bara jag och hunden, men det är väldigt skönt. Ska upp i morgon och köpa färg och åka till farmor och fixa möblerna som tur har farfar redan slipat dem och fixat så jag behöver bara måla lite så är dem helt nya. Vad skoj!


Snygg farfar..

pappa och dotter

faster och man

Min farmor är en skönhet! Snacka om snygg..Hoppas att jag ärven den skönheten när jag är 66.

Den goda hallontårtan. Jag tog 3 ggr så himla god

jag och pappa i den fula fula fula ladugårdsbilen..Roligt var det..

så här ser den ut på utsidan..Gisses vad het den är
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!