Torsdag

Idag när jag kom hem så gick jag och kristian en promenad. sen åt jag en rejäl frukost för jag var så hungrig. Sen åkte jag till min matte lektion och sen och köpte en klänning på ZARA som jag fick i presentkort på min födelsedag. Sen hem och tappen ringde och frågade om jag kunde jobba. Ja visst fick ställa in BS :( Usch ville ju så gärna. Men sen hem efter jobbet och sova så mycket det går. Sen direkt till nästa jobb och efter det tappen igen till stängning. Ledig LÖR_SÖN_MÅN härligt... Vad ska ni göra i helgen?

PUSS
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lina

Hej!



Soffan får inte plats på den väggen, den är för lång plus att tvn kommer för nära om man sätter den där klockan sitter. Så jag har inga valmöjligheter tyvärr. Puss

2009-04-07 | 07:05:10
http://linalillalina.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!