Vad fint de är!

Ni som tror att de inte finns nåt att se här så är de inte sant. Sthlm är jätte vackert och romatiskt.
Jag och Kristian gick i gamla stan och hade de otroligt mysigt, jul stämning på topp och underbara fik.
Har tagit lite kort kommer upp snart på bloggen, svårt när jag inte har min dator. Shoppade loss lite granna, var sugen på budget shopping. Köpte mig en jätte söt klänning som jag ska ha på dopet i morgon, skor, halsduk och en jätte gosig tröja som var super elektrisk så jag och Kristian gav varandra stötar hela tiden.
De roliga var att jag köpte grejer i affärer som vi har i gbg, men så är de.
Nu ska jag och Kristian planera våra dag.
Kanske blir staden i dag med. Vill gärna träffa Aida.

Puss på er
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!