Stockholm i dag.

Kom hem precis från jobbet och jag är ganska trött har bara sovit sisådär 3 timmar, men jag kan sova i bilen sen till Sthlm. Vi ska åka med Kristians "farbror" så vi ska inte ta våran lilla AYGO om du trodde de.
Var inne på facebook och kollade bilder som vanligt, såg at min syrra hade lagt in(alltid lika roligt).
Hon är ju så vacker, hmm jag vet ju hur jag kommer att se ut bli typ vattenfylld som en melon och jätte stor, men de är väl tur de att vi alla blir olika. Funderar på att ta promenad nu innan frukost. Jo men de ska jag göra. Solen lyser och de är riktigt skönt ute. Får nog bli så.Hörs sen puss

Hittade ett nytt program i datorn! Va vi skrattade





















Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


MALIN

klockrent.....=))))

2009-01-05 | 23:54:42




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!