Nytt ljud i huset!

i dag öppnade ett nytt media markt . krille var där 9 i morse köpte ett nytt sourround¨system de var roligt. Jä'tte stökigt nu i lägenheten. Julia kommer i morgon måste städa lite här.
Har blivit förskyld och ont i halsen stackars mig så nu får jag kurera mig i sängen.

ska till jobbet sen usch inte laddad när jag mår så här, men jag måste.

Dagens outfit
Upptill Hm
Ner till Crocker och din sko


Krille ligger och fixar med ljudet.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Krille visar nästan rumpan=)

2008-11-27 | 13:17:30
http://linalillalina.blogg.se/
Maria

Hej hej!

Ja här händer nåt varje dag...kul att läsa din fina blogg. Så fina bilder.

Kram kram

Maria

2008-11-27 | 14:31:48




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!