Nu får jag lida för sov turen efter lunch

Alla vänner nu ställer jag mig frågan:
Varför gå och sov efter lunch, nu sitter jag här på jobbet  kan inte sova,
men som min mamma och pappa alltid sa :
ja du kan ju inte ha försökt för mycket för då hade du ju sovit nu. Ganska smart att säga de till en 8 åring som då inser att de inte är någon idèe att krypa ner i mellan mamsen och papsen och få sitta uppe och titta på Tv, utan med nedragna läppar och tunga steg gå tillbaka till sängen för att försöka  sova så mycket att ,ahh tillslut somna.
Ja nu vänner ska jag göra som mamma och  pappa sade, jag ska försöka tills jag somnar.
Sov gott!
Fresten jag blev väldigt glad att de är några som redan läser min blogg, fortsätt!!
Ps:bryr mig inte så mycket för stavning. Min personlighet sätter stopp för detta då jag inte har någon som helst tålamod och att jag är slarvig. Kan ju inte ändra min personlighet. Hoppan ni står ut.

Puss på er!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!