Mitt liv idag!


Ja i dag fick jag och Kristian gå upp tidigt.
Shit målare kom som skulle fixa lite fel i lägenheten som vi inte ens har sett själva.Gud vad mycket tid och pengar dem måste lägga ner på saker som inte ens behövs fixa. JAJA spela ju inte mig nån roll.
Drack en smoothie till frukost, mjölk med hallon och banan, mumma de är ju så gott och mättande.
Stack i väg till träning.MRL (mage,rumpa.lår med kondition).
Oooh vad hon kör med oss, hon är grym! Hon tar ut de lilla sista man har kvar i kroppen. Jag har så ont nu. I morgon får de bli promenad. Hem och käkade en Ungersk mat rätt: Kristian är så nöjd att jag kan detta, han tror att jag kanske kan bli en ungersk hemma fru i framtiden haha never!
Sen så skäms jag lite för efter lunch la jag mig för att sova, sa till Kristian att väcka mig efter 1h men tydligen trivdes han alltför bra med tystheten att de tog 2 h innan han gick  och gav mig en puss på kinden och sa att törnrosa skulle vakna. Blev lite stressigt med middagen innan jobbet, men jag började laga den, sen blev de tråkigt så Kristian fick ta över. Han är så duktigt på att laga den rätten, Käkade och tittade på Top model, Fastnar alltid framför detta innan mina sista minuter kvar  till att jobba. De är konstigt hur dessa tjejer bli så annorlunda när de blir fotade, javisst ja reducering dum jag är NOT
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!