Förskyld alibama!

Usch är på jobbet. Är så förskyld att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Maten smakar inget och halsen känns lika tjock som en falukorv.
Julia kommer i dag med sin kille, ja hoppas verkligen inte jag blir sämre. Dem ska ut och äta i kväll men jag tror nog att jag får sitta hemma och trycka ner min stora rumpa i tvsoffan. Jag vill hänga med!
I morgon ska vi ha folk över, parta och ha skoj. skiter i min förskylning säger jag nu men man vet ju inte om de kommer feber.
ska försöka överleva dagen på jobbet. Har varit här nu sen 17 i går. Vill ju inte smitta er min vän här heller, hoppas han klarar sig. I går var vi bjudna på 30 års fest hos våran kollega Karin. De var så god mat och efterätt cheescake den satt fint den med. Karin fick en helkropps massage av oss, de tyckte vi hon var värd hoppas hon njuter för fullt.
Ne ska äta frukost här nu, ha de så fint

PUSS

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mia

Vi ska baka pizza och dricka vin imorgon, mycket möjligt att vi dyker upp hos er lite senare ;)

2008-11-28 | 09:49:46
http://miahansback.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!