borta bra men hemma bäst!

Nu är jag hemma så skönt. De första jag gjorde var att plantera om mina orkideer, kl är typ 23.00.

Dopet var jätte fint, mycket mycket folk som man inte känner, så i mellanåt står man bara och stirrar och ni känner ju mig måste ju prata med allt och alla. Sen så var de "efterfest" fanns dipp med nachos och morötter, jag och krille stog konstant och knaprade detta såå gott ju! Sen var de dagt för mat paj med sallad inte min favorite med de var gott, sen fick jag hålla i den mycket spännande fiskedammen, alla barnen fick napp häftigt va:)
Kladdkaka till efterrätt mumma.
Sen åkte vi nästan direkt. Typ snöstorm i Sthlm... Körde på 4 timmar till Göteborg,trodde allvarligt att jag skulle dö vissa stunder.
Sen i slutet så var de nåt väldigt otäckt de var en bil som vinglade nåt hemskt och körde 50 på en 70 och ahh han var ganska påverkad jag blev ganska rädd och arg hur sjuk får man va.
Sen kom vi hem och käkade på vårat Mcdonald. Så nu känner jag mig fet. Ska träna i morgon 'saknar' ska bli roligt min älskade step.
 sov gott puss










Klänning från vila perfekt till Julafton klicka här för att köpa
http://nelly.com/productOverview.asp?qNavigation=categories&qNavigationClass=3&qNavigationGroup=14&qFilterType=0&qClass=3&qGroup=14&language_id=1&gender=1

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Louise

Fina fingervantar=) hehe... de verkar som ni har haft de mysigt gumman! saknar ju dej nått grymt! hoppas allt e bra=) pusss

2008-11-24 | 18:00:24




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!