NU har de varit mycket i helgen.

I går var de personalfest och de var skoj kom hem runt 4 tiden.
men dess värre var de i dag när jag skulle upp och åka till farmor men de gick de också.
I morgon är de mormors tur. Ska bli roligt..längtar till torsdag för då ska vi till Tandådalen.

Mina drinkar jag gjorde för kvällens ära:)


Ska till farmor fest:)

Jag och syrran som ska ha bebbe om 20 dagar



Familjen Bäckström
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Mia

Hallååå du måste ha en till personalfest så jag kan vara med :) Fy vad trist det är att vara hemma igen! När kommer du hem från tandådalen igen sen, söndag? Vi måste ses så snart vi kan! Puss

2008-12-23 | 18:10:29
http://miahansback.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!