Jobbar jobbar jobbar jobbar

I går torsdags så började jag jobba 08.30 och kommer sluta måndag 17.00. Jobbar på två ställen så jag sover borta nu till måndag, har så dåligt med timmar så jag måste jobba allt jag kan så jag kommer upp i min heltid. Går inte förlora något. Mia och Ida åker till Thailand på söndag och jag är så avis..Jag vill med!!

HA i onsdags så tvättade Krille bilen och la mattorna i bilen på tork 10 meter bakom sig sen så 5 min senare ja då var dem borta, nån jäkel som snott dem..Men vem vill ha gamla mattor som är slitna. Ahh vad arg han va!
så är de i bland..

sushi i kväll md idol..mumma med sushi lax och räka sen kanske lite chips gottigott ha de gott puss
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!